Kapoenen

Dag liefste Kapoentjes, zijn jullie er klaar voor?

Sommigen onder jullie zullen ons al kennen, anderen zullen we dit jaar leren kennen!

Trek alvast je lievelings-speelkleren aan want er zal veel geravot worden :))

Maar wie zijn wij??

Hey kapoentjes, ik ben Juliette of vurige arassari! Ik sta voor mijn 2e jaar leiding alweer paraat voor jullie. Als ik niet op de scouts ben vind je mij waarschijnlijk in de keuken of op het tennisveld. Mijn lievelingseten is een echte scoutsklassieker: WAP Tot binnenkort, ik heb er mega veel zin in!

Juliette DC.jpg

Hallo ik ben levenslustige golden retriever in mijn vrije tijd speel ik veel padel en ga ik naar de Belgische kust voor te kiten. Scouts is vrienden leren kennen en lekker ravotten!! Mijn lievelings dier is een leeuw Heb zin in mijn tweede jaar leiding tot dan kapoentjes !

Guillaume W.jpg

Hey kapoentjes, Louis hier oftewel lemoenduifje. Ik hou van vogels, echt een passie. Ik ben dan ook blij om aan jullie leiding te geven. Ik zal jullie onder mijn vleugels nemen en zal er een tof jaar van maken. Ik heb er alvast zin in en verwacht van jullie hetzelfde.

Tot dannnnnnn!!!

Het gaat je goed, Huys

Mijn naam is Guillaume ofwel larghazeehond en ik mag dit jaar voor de tweede keer leiding geven en nu aan de leukste tak! Mijn hobbys zijn scouts en voetbal! Ik heb er mega veel zin in en ik ben er zeker van dat we er een fantastisch jaar van gaan maken!

Guillaume B.jpg

Zaterdag 24/2

MYSTERIEUS SPEL!! Vandaag hebben we een spel voorbereid voor jullie maar we willen nog niet zeggen wat, om de spanning er een beetje in te houden. Zorg maar dat je er klaar voor bent. We verwachten jullie van 14-17u aan Gevaert-Minne.

Zaterdag 2/03

Vandaag strijden de twee geslachten tegen elkaar. Wie zal winnen? Wat we ook nog gaan doen is oefenen voor ons dansje van volgende week op het groepsfeest!

Waar? De Nark

Wanneer? Van 14 tot 17uur

Zaterdag 9/3

Vandaag is het groepsfeest!!! Van 14-17 uur gaan we nog verder aan ons dansje werken en hierop volgt ons optreden! Hopelijk blijven jullie en jullie ouders ook nog even om te genieten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer!

waar? => De Nark

De leden zullen het beste van zichzelf geven tijdens de optredens, waarna het eetfestijn en afsluitend feestje zullen volgen. Naar jaarlijkse gewoonte kan u weer kiezen tussen ribbetjes à volonté, een halve kip of een veggieburger! Alle gerechten worden geserveerd met groentjes, frietjes en sauzen.Wij kijken er alvast enorm naar uit en hopen u te mogen ontvangen vanaf 17:30! Scoutse Linker, de leiding

INSCHRIJVEN VIA:  https://shop.stamhoofd.be/groepsfeest-2024/

Zaterdag 15/03 en 16/03

WEEKENDDDD!!! Van vrijdag 15 maart op zaterdag 16 maart blijven jullie een nachtje slapen op de scouts! We verwachten jullie vanaf 17 uur op vrijdag en de ouders kunnen jullie weer komen halen rond 11 uur. Gelieve ook een bedrag van 26 euro te storten op volgend rekeningnummer BE68 7370 4637 4834, voor eten, drinken en nog een extra verrassing, tegen 12 maart. Vergeet niet de naam van uw kind(eren) te vermelden.

Zaterdag  23/03

Vandaag maken we Latem weer proper! We starten aan het speeltuintje ter hoogte van Huyze Waterloos, Latem om 14h. en eindigen aan Gevaert Minne om 17h

Takleiding
Guillaume Beersmans