Inschrijvingsdag 2017

Beste ouders en leden,

Het scoutsjaar zit er alweer op. We hopen dat iedereen een fantastisch jaar achter de rug heeft vol plezier en zottigheid. De leidingsploeg heeft er weer enorm van genoten!

Begin juli werden wij, Nathan Wuyts en Hendrik Keeris, als nieuwe groepsleiding verkozen voor het scoutsjaar 2017-2018. Wij zullen ons uiterste best doen om het goede werk van de vorige groepsleiding verder te zetten en er samen met de leidingsploeg weer een schitterend jaar van te maken!

De inschrijvingsdag voor het komende scoutsjaar gaat door op zaterdag 9 september van 10u00 tot 13u00 in de Nark. Als je ook een nieuw lid wenst in te schrijven, lees je best de inschrijvingsprocedure na op www.scoutsengidsenlatem.be/lid-worden. We zijn dit jaar namelijk genoodzaakt om een ledenstop door te voeren bij de kapoenen.

Nog een fijne zomer en tot in september, De groepsleiding