Laatste vergadering - Zaterdag 12 mei

Beste ouders & leden,

De laatste vergadering van dit scoutsjaar komt in zicht, maar niet getreurd... op zaterdag 12 mei trekken we samen een hele dag naar zee om het jaar in schoonheid af te sluiten. We hopen dat jullie massaal aanwezig zijn!

Praktisch: We verzamelen aan de voorkant van het Station Gent Sint-Pieters om 9u30 in perfect scoutsuniform. Wees op tijd zodat we zeker onze trein halen! Afsluiten doen we op dezelfde plaats om 17u00. Het is altijd mogelijk dat onze trein vertraging heeft, wij zitten op IC1816 richting Antwerpen centraal.

Inschrijven: Inschrijven voor de laatste vergadering kan vòòr 9 mei door 15 euro te storten op het rekeningnummer BE67 7370 4682 6387 op naam van Scouts en Gidsen Latem met de vermelding van jouw naam en tak.

Wat neem je mee: - Picknick voor ’s middags - (kids) ID - Zonnecrème - Zwemgerief - Handdoek - Regenjas (afhankelijk van het weer) - Goed humeur.

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op deze leuke dag naar Oostende!

Scoutse linker, De leidingsploeg