Sponsoring Groepsfeest 2018: bent u geïnteresseerd?

Beste ouders,

Het is nog maar begin november, maar wij zijn al volop bezig met de voorbereiding van ons jaarlijks groepsfeest. Deze zal dit jaar doorgaan op zaterdag 3 maart. Zet het alvast in jullie agenda.

Wij organiseren ons groepsfeest eigenlijk om twee redenen. Eerst en vooral is het een feest waarop wij samen met leiding, leden, ouders, oud-leiding, noem maar op, eten en drinken op al het moois dat wij samen verwezenlijken in onze scouts. Daarnaast proberen wij ook winst te halen uit ons groepsfeest om onze jaarlijkse kosten te dekken en om nieuw materiaal aan te kopen. We kunnen dus alle financiële steun gebruiken.

U kan ons hierbij helpen via sponsoring. Op vraag van vele ouders hebben wij dit jaar onze sponsorpakketten aangepast en aantrekkelijker gemaakt voor uw zaak/bedrijf/… Uw logo trekt al vanaf 50 euro de aandacht bij alle ouders in ons sponsorboek. Ook vrije bijdrages uit sympathie worden enorm geapprecieerd.

Bent u geïnteresseerd? Neem dan zeker contact met ons op! groepsfeest@scoutsengidsenlatem.be