Voorwoord januari - februari 2018

Beste leden, ouders en sympathisanten,

We mogen terugkijken op 2017 met een glimlach op ons gezicht. Allemaal samen hebben we er weer een fantastisch jaar van gemaakt! Er waren memorabele vergaderingen, zalige weekends, schitterende midweken en overgetelijke kampen. Vriendschappen werden gevormd of werden nog versterkt. Kortom, we hebben ons enorm hard geamuseerd!

Begin december kwam de Sint nog langs op de Nark. Sommige stoute kindjes gingen in de zak maar uiteindelijk ging iedereen naar huis met een zakje vol lekkers.

Naar aanloop van de kerstdagen wouden wij als scouts eens iets doen voor jongeren die het minder makkelijk hebben en vaak niet dezelfde kansen krijgen als de doorsnee jeugd. Daarom besloten wij om de winst van de braadworstenverkoop op de kerstmarkt, namelijk 524 euro, volledig te schenken aan de Warmste Week van Music for Life. We kozen voor het goede doel vzw BaNaKa. Zij organiseren kampen voor kansarme en maatschappelijk kwetsbare kinderen en jongeren. We willen jullie allemaal bedanken voor jullie warme bijdrage!

2017 is nog maar gedaan of we kunnen al niet wachten met te vertellen wat we allemaal in petto hebben voor 2018: Kerstboomverbranding op 13 januari, Groepsfeest op 3 maart, noem maar op. Hetgeen waar we natuurlijk het meest naar uitkijken is Groepskamp! Je kan de data per tak alvast raadplegen in ’t Boekske.

Namens de volledige leidingsploeg, wensen wij jullie een 2018 vol liefde, vriendschap, plezier en avontuur!

Stevige linker,

Nathan en Hendrik