Fotowedstrijd Kerk & Leven

Vorig jaar namen we deel aan een fotowedstrijd van Kerk & Leven. Dankzij onze giver en huisfotograaf Sander Van Damme wonnen we een spelparachute die de redacteur zelf kwam overhandigen op ons Groepsfeest.

"Vorig jaar werden meer dan tweehonderd foto’s ingestuurd door Oostvlaamse jeugdgroepen voor de wedstrijd Klik & Win. Noeste stappers, sjorrende deugnieten, ijverige schillers van aardappels en zangers van bivakliederen, aanstokers van het vriendschapsvuur. Scouts en Gidsen Latem was afgelopen zomer op trekkamp in Frankrijk. Deze foto uit het parochieblad van Sint- Martens-Latem Deurle wekte weer de verkenner in de jury van Klik & Win en werd bekroond als beste foto van Oost-Vlaanderen."