Voorwoord april - mei 2018

Beste ouders en leden,

Met een ongelooflijk geslaagde editie van Groepsfeest werd de toon gezet voor de rest van het scoutsjaar. De ribbetjes hebben gesmaakt, de optredens waren een succes en de sfeer zat meer dan goed. Graag willen wij iedereen nogmaals bedanken om er zo’n fijne avond van te maken!

De lente is in het land! De paashaas en de klokken zijn geweest en de vogeltjes beginnen weer te fluiten. Dit was dan ook de ideale moment om gewapend met vuilniszakken, handschoenen en knijpers het zwerfvuil in Latem van de straten te halen.

Ondertussen zijn we aangekomen aan het laatste boekske van dit scoutsjaar en de leiding heeft nog heel wat activiteiten in petto. Daarnaast gaat op 28 april de eerste editie van de Lentebar door. Naar analogie met onze Openingsbar willen we graag alle ouders, leden en leiding nog eens samen brengen voor een hapje en een drankje.

Het jaar afsluiten doen we op 12 mei met een heuse daguitstap. Daarna is het voor de leiding weer tijd om in de boeken te kruipen. We verwelkomen jullie dan graag terug op ons groepskamp! De inschrijvingen zullen van start gaan na de paasvakantie.

Scouts linker,

De groepsleiding