Jin

Gegroet Jin ’06!!

Jaja het is eindelijk zover! Het jaar waar jullie al heel jullie leven naar uitkijken, het summum van jullie scoutscarrière, de crème de la crème: JULLIE JINJAAR!!! Ook wij kijken al lang uit naar naar ons jaartje jinleiding, dus dit komt zeer goed uit. We hebben eigenlijk drie doelen dit jaar: veel geld verzamelen voor een legendarisch buitenlands kamp, jullie klaarstomen om de beste leiding ooit te worden en bovenal: ons samen keihard amuseren. We gaan er met ons allen een scoutsjaar van maken om nooit te vergeten!

Hieronder een korte persoonlijke analyse van uw leiding, maar jullie zullen ons pas echt leren kennen doorheen het jaar natuurlijk!

Xander (AKA Vastberaden Grijs Bokje)

Dag lieve vrienden in wording! Ik ben verheugd me dit jaar jullie leider te mogen noemen en kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen.

Ikzelf ben 21 jaar oud, studeer geneeskunde en ik hou er enorm van om in Gent op café te gaan (dus hopelijk kunnen we dit samen ook eens (of meer dan eens) doen!). Ik ben ervan overtuigd dat we ons rot gaan amuseren tezamen.

Hopelijk hebben jullie een grote werklust, want hoe meer centjes in het laatje, des te mythischer het kamp zal worden!

Zoé (AKA Suffys)

Dag kersverse jinnertjes!! Na 3 jaar leiding gegeven te hebben ben ik zeer excited om eens een oudere tak leiding te geven :)). Ik ben ook 21 jaar, studeer Biomedische Laboratoriumtechnologie en studeer normaal volgend jaar af. Ik kijk er enorm hard naar uit jullie snel te leren kennen zodat we een hechte vriendengroep worden!

Emile (AKA bedrijfs willig stokstaartje)

Dag lieve jinners! Ikezelf heb ook zeer veel zin om er dit jaar en top jaar van te maken samen met jullie. Ik ben de jongste leiding van de 4 maar wilt daarom zeker niet zeggen dat ik de de minst volwassenen ben! (ook al zou de andere leiding hier een andere mening over hebben) ik studeer handelswetenschappen in Gent en speel voetbal bij Fc Latem. Hopelijk hebben jullie er even veel zin in als mij en gaan we de reis van ons leven maken deze zomer! (Gaat dan wel veel moeten werken ) ik kijk er naar uit jullie op overgang te kunnen zien en te dopen!

Jin 23-24.jpg

Zaterdag 17 februari (of vrijdagavond)

Vergadering om spaghettiavond te bespreken dat iedereen op de hoogte is van hoe en wat! We zullen nog zeggen om hoe laat we afspreken. Ook zullen we jullie wat info over weekend en scoutskamp vertellen.

Zaterdag 24 februari

Spaghettiavond. Wanneer we precies afspreken wordt in de groep doorgespeeld. Het zal waarschijnlijk al vanaf de middag zijn om alles klaar te zetten op de Nark.

Zaterdag 2 maart

We slaan deze week even over. Tot volgende week jinners.

Zaterdag 9 maart

Groepsfeeeest!!! Allemaal aanwezig om 15u om onderling een act voor te bereiden die jullie om 17u aan alle ouders mogen tonen. Allerlaatste keer dus zorg dat het goed is! @Nark

Zaterdag 16 maart

We slaan deze week even over. Tot volgende week jinners.

Zaterdag 23 maart

Vandaag is het lenteopkuis!!! Dit is van 14u-17u. Waar jullie worden verwacht horen jullie later. Om 17u (int zonneke buiten) gaan we samenzitten voor lentebar!! Hier worden jullie ECHT allemaal verwacht.

30 maart, 6 april en 13 april

In de paasvakantie gaan enkelen van jullie op reis en moeten wij studeren. Hopelijk zijn er wat jinjobkes die jullie kunnen doen in tussentijd. Moesten we toch een vergadering geven horen jullie het nog van ons.

Zaterdag 20 april

Vandaag spreken we gewoon af op de Nark om onze lentebar voor te bereiden (hopelijk int avond zonneke) en alles daarrond!! We spreken af om 17u op de nark.

Zaterdag 27 april

Vandaag is lentebar wooeehoeee. Allemaal vrijhouden plsss want we hopen op veel volk (en mooi weer).

Zaterdag 4 mei

Jaja, vorige week was het de leukste lentebar ooit!! Vandaag gaan we, afhankelijk van het weer, een super leuke activiteit doen in ons geliefde dorp! (Verder info communiceren we nog met jullie!)

Zaterdag 11 mei

Laatste vergadering van jullie scouts carrière als lid. Info volgt via mail van de groepsleiding. Hopelijk zijn jullie allen aanwezig 😊

Vergeet niet:

• Kom met de fiets

• Perfect scoutsuniform geldt nog steeds

• Kom steeds in grote aantallen want elkaar snel leren kennen is een must

XOXO uw JInleiding

Takleiding