Kabouters

Dag liefste kabouters,

Het nieuwe scoutsjaar komt eraan en dat betekent nieuwe leiding, nieuwe super leuke activiteiten en veeel nieuwe vrienden! We hopen er dit jaar weer eens een topjaar van te maken, hiervoor vragen we wel altijd aanwezig te zijn in perfect scoutsuniform en natuurlijk ook met een goed humeur :))!

Zoals jullie weten gaan we de eerste twee weken van de zomervakantie op groepskamp, dus hou deze data zeker vrij!

Maar wie zijn wij?

Dag liefste kabouters, Mijn naam is Renée maar in de scouts noem ik ook wel ‘guppy’. Mijn favoriete hobby is de scouts, net zoals jullie! Dit jaar ga ik burgerlijk ingenieur studeren in Gent. Mijn favoriete vergadering op de scouts is kookvergadering, omdat ik het super leuk vind om met al mijn vriendinnen in de keuken te staan. Ik hoop er een onvergetelijk jaar van te maken met veel

herinneringen en gegiechel. Tot op de eerste vergadering! Groetjes, Guppy

Heyyy, dag liefste kaboutertjes. Ik ben Esmee! Het is mijn eerste jaar dat ik leiding geef en ik heb er ongelofelijk veel zin in om met jullie elke zaterdag een onvergetelijke vergadering te houden. Ik zelf zit al vanaf het 1ste jaar kapoent es in de scouts en ik vind het de max! Nog enkele leuke weetjes van mij; in de scouts word ik ook wel ‘Olijke Spreeuw’ genoemd. Mijn lievelings scoutseten zijn wraps, mmmmm… En ik kijk super hard uit naar het scoutsjaar en zeker naar het kampppp :))

368572819_253022447658337_80138808261688654_n (1).jpg

Hallo kaboutertjesss!! Mijn naam is Juliette ofwel ‘florerende spitsmuis’ en dit jaar ben ik jullie leiding jeejjjj!!! Het is mijn eerste jaar leiding en ik heb er kei veel zin in!! In mijn vrije tijd ga ik natuurlijk naar de scouts maar naast de scouts, tennis ik ook heel graag of ga ik graag iets drinken met vriendinnen! Mijn favoriet scoutseten is WAP (zó lekker!) Ik kijk er al naar uit om jullie allemaal te zien op de

overgang en er samen een topjaar van te maken!!

6/04 Zaterdag

Vandaag is het bosspel, yuuuuuy eindelijk horen we jullie al denken. We hebben een super leuk en avontuurlijk spel georganiseerd voor jullie. Hopelijk hebben jullie er evenveel zin in als wij!!  Van 14u - 17u aan Deurle bos in perfect uniform!

13/04 Zaterdag

Vandaag is het financiële actie! Om onze scouts wat te financieren zullen we van deur tot deur lekkere pannenkoek verkopen! We verzamelen op de parking van de galerij. Vergeet zeker niet in scoutsuniform te komen!

Waar: Galerij Oscar De Vos nv

Wanneer: 14u-17u

14/04 Zondag

Vandaag is er een vrijetijdsmarkt, super leuk om hier eens een kijkje te komen nemen. Info volgt nog maar, hou de datum bij!!

20/04 Zaterdag

Vandaag gaan we iets overheerlijks bakken, aangezien jullie vorige keer toonden dat jullie allemaal zeer goed zijn hierin en zeker in het eten achteraf. Dachten we dit nog eens te doen, deze keer maken we iets wat NOG lekkerder zal zijn!! mmmm

Jullie worden verwacht op de Nark van 14-17h.

27/04 Zaterdag

vandaag is het nog eens tijd voor een actief spel waarbij jullie conditie van pas zal komen!! Na deze vergadering is er ook nog een super gezellige Lentebar van onze Jin georganiseerd PLUS een spectaculaire ceremonie rond het 60 jaar bestaan van Scouts Latem. Kom dus zeker eens een kijkje nemen na de vergadering!!

Jullie worden verwacht op de Nark van 14-...h

11/05 Zaterdag

Dit is jammer genoeg al de laatste vergadering van het jaar, ik hoor jullie al denken “DIT KAN NIET??” Wij vinden het ook super spijtig. Daarom verwachten we jullie allemaal vandaag! Meer info over waar en wanneer volgt nog.

Takleiding
Esmee Suffys