't Boekske

Welpen

Loïc

Hey welpen! Mijn naam is Loïc en ik word ook wel 'Behulpzame Coscoroba' genoemd. Dit jaar zal mijn eerste jaar als leiding zijn. Naast scouts doe ik ook nog tennis als hobby. Laten we ervoor zorgen dat het samen een extra tof jaar wordt!

Leon

Yow welpen!!! Ik ben Leon en mijn totem is 'Leergierige Golden retriever'. Samen met Loïc ben ik jullie leiding dit jaar. Dit is mijn eerste jaar leiding en ben ook net begonnen aan mijn hogere studies aan de Ugent, waar ik de richting 'farmaceutische wetenschappen' volg. Buiten de scouts hou ik me graag bezig met films kijken, muziek luisteren en schermen. Dit jaar ga ik veel competities hebben, waardoor ik er niet altijd ga kunnen bij zijn. Ik kijk er al hard naar uit om dit jaar met jullie door te brengen!!!

28 september

Slagen jullie erin om alle opdrachten te voltooien binnen deze 3 uren??? Vandaag spelen we één tegen allen! Kom zeker naar deze vergadering als jullie willen tonen dat jullie beter zijn dan de leiding.

Waar? De Nark

5 oktober

Klaar voor het ultieme strategische spel? Vandaag spelen we Stratego in het echt! Verdeel je team, bouw een goede uitvalsbasis, bedenk slimme tactieken en probeer de vlag van de tegenstander te veroveren! Wie wordt de onverslaanbare generaal en leidt zijn team naar de overwinning?

Waar? De Nark

12 oktober

Vandaag spelen we het legendarische truckerspel!! Als echte camionchauffeurs moeten jullie geheime ladingen vervoeren zonder dat de politie jullie onderschept. Welk team kan het meeste geld verdienen met zijn handeltje? Spannende achtervolgingen gegarandeerd!

Waar? Gevaert Minne

18 oktober

Ben jij een trots lid van de scouts? Dan hebben we goed nieuws! Vandaag is de dag van de jeugdbeweging, dus trek maar alvast jouw scoutsuniform aan om naar school te gaan!

19 oktober

Maak je maar klaar om nat te worden, want vandaag organiseren we een bekentocht. Zorg dat je je vuile kleren aanhebt en schoenen die nat mogen worden.

Neem best een handdoek en verse kleren mee, ook handig om een vuilniszak mee te nemen in de auto! Laat waardevolle spullen zeker thuis liggen!!

Waar? Kwakstraat (voetbalveldje)

26 oktober

Vanavond gaan we eens goed griezelen, want het is Halloweeeeen!! Draag allemaal jullie engste verkleedkleren en maak jullie klaar voor een duistere activiteit!

Waar: De Nark

Wanneer: 19-21h