't Boekske

Welpen

Jowww coole welpen. Klaar voor een nieuw avontuur?!

Wij alvast wel! Dit jaar wordt een onvergetelijke reis vol spannende belevenissen en een episch kamp dat je niet wilt missen. Voor sommigen van jullie zijn Manu en Janneke bekende gezichten, terwijl anderen Maxim misschien al een beetje kennen. Voor degenen die ons misschien al een beetje vergeten zijn, willen we onszelf nog even kort voorstellen. ;)

Ps: ons scoutskamp zal doorgaan in de 2 eerste weken van juli, dus hou deze data vrij!

Hallo welpen mijn naam is Maxim ook wel verrassende poema en ik ben jullie leiding voor dit jaar. Het is nu mijn 2e jaar als leiding en ik heb er weer heel veel zin in. In mijn vrije tijd speel ik voetbal en padel. Hopelijk kunnen jullie ook wel een beetje voetballen. Tot op de overgang!

Maxime VS.jpg

Yoooowwww welpen!!! Mijn naam is Manu, a.k.a Pientere Bernersennen. Dit scoutsjaar wordt voor mij het tweede jaar als leiding en ik ben heel enthousiast om dit weer aan jullie welpen te mogen geven. Hopelijk hebben jullie er ook enorm veel zin in! Ik hoop jullie blije gezichten terug te zien op de eerste vergadering, de overgang! Tot snel!!

Manu L.jpg

Yoooo, welpennn! Ik ben Janneke, maar jullie mogen me ook "Pure Slaapmuis" noemen. Dit is mijn tweede jaar als leiding en ook de 2de keer dat ik aan de welpen leiding geef dus sommige zullen mij al kennen. Buiten de scouts ben ik een tweedejaars bio-ingenieur en speel ik basket. Af en toe ga ik dus eens niet kunnen komen naar de vergaderingen door een match maar dat zal niet vaak voorkomen, beloofd! Ik kan niet wachten om samen met jullie te ontdekken wat voor coole avonturen we dit jaar gaan beleven! Hopelijk jullie ook!

Tot snellll!!!

Janneke M

6 april

Aangezien we via mail weten dat er vandaag niet veel leden aanwezig kunnen zijn, zal de activiteit van morgen helaas niet kunnen doorgaan. We hopen de welpen volgende week wel te kunnen verwachten op de financiële actie voor de pannekoekenverkoop!

13 april

Vandaag is het financiële actie! Om onze scouts wat te financieren zullen we van deur tot deur lekkere pannenkoek verkopen! We verzamelen op de parking van de galerij. Vergeet zeker niet in scoutsuniform te komen!

Waar: Galerij Oscar De Vos nv

Wanneer: 14u-17u

20 april

Haal jullie beste kook skills maar naar boven want vandaag is het kook vergadering! we spreken af van 11-13 uur.

waar: de Nark

27 april

Vandaag doen we een schattenjacht. Door een heleboel opdrachten krijgen jullie tips waarmee jullie hopelijk de schat vinden.

Ps: na de vergadering organiseert de jin een super gezellige en feestelijke lentebar voor hun buitenlandse reis te financieren! Neem al je vrienden en familie mee voor een lekkere drink! We zullen ook een kleine ceremonie organiseren rond ons 60 jaar bestaan van scouts Latem. Allen van harte welkom om deze bij te wonen!

waar: de Nark

wanneer 14/17h

4 mei

Wat we vandaag gaan doen is nog een verrassing. We verwachten jullie van 14-17 uur op de Nark.

11 mei

Vandaag is het alweer de laatste vergadering :(( maar dat betekent dat het kamp er bijna aan komt!!!! Wat we vandaag gaan doen is nog een verrassing. informatie over waar en wanneer volgt nog.

Takleiding
Janneke Meert