Kapoenen

Dag liefste Kapoentjes, zijn jullie er klaar voor?

Sommigen onder jullie zullen ons al kennen, anderen zullen we dit jaar leren kennen!

Trek alvast je lievelings-speelkleren aan want er zal veel geravot worden :))

Maar wie zijn wij??

Hey kapoentjes, ik ben Juliette of vurige arassari! Ik sta voor mijn 2e jaar leiding alweer paraat voor jullie. Als ik niet op de scouts ben vind je mij waarschijnlijk in de keuken of op het tennisveld. Mijn lievelingseten is een echte scoutsklassieker: WAP Tot binnenkort, ik heb er mega veel zin in!

Juliette DC.jpg

Hallo ik ben levenslustige golden retriever in mijn vrije tijd speel ik veel padel en ga ik naar de Belgische kust voor te kiten. Scouts is vrienden leren kennen en lekker ravotten!! Mijn lievelings dier is een leeuw Heb zin in mijn tweede jaar leiding tot dan kapoentjes !

Guillaume W.jpg

Hey kapoentjes, Louis hier oftewel lemoenduifje. Ik hou van vogels, echt een passie. Ik ben dan ook blij om aan jullie leiding te geven. Ik zal jullie onder mijn vleugels nemen en zal er een tof jaar van maken. Ik heb er alvast zin in en verwacht van jullie hetzelfde.

Tot dannnnnnn!!!

Het gaat je goed, Huys

Mijn naam is Guillaume ofwel larghazeehond en ik mag dit jaar voor de tweede keer leiding geven en nu aan de leukste tak! Mijn hobbys zijn scouts en voetbal! Ik heb er mega veel zin in en ik ben er zeker van dat we er een fantastisch jaar van gaan maken!

Guillaume B.jpg

6 april

Aangezien we via mail weten dat er vandaag niet veel leden aanwezig kunnen zijn, zal de activiteit van morgen helaas niet kunnen doorgaan. We hopen de kapoenen volgende week wel te kunnen verwachten op de financiële actie voor de pannekoekenverkoop!

13 april

Vandaag is het financiële actie! Om onze scouts wat te financieren zullen we van deur tot deur lekkere pannenkoek verkopen! We verzamelen op de parking van de galerij. Vergeet zeker niet in scoutsuniform te komen!

Waar: Galerij Oscar De Vos nv

Wanneer: 14u-17u

20 april

Wat we vandaag gaan doen is nog een verrassing. We verwachten jullie van 14-17 uur op de Nark.

27 april

We verwachten jullie van 14-17 uur op de Nark voor een toffe spelletjesnamiddag!

wanneer 14-17h

Ps: na de vergadering organiseert de jin een super gezellige en feestelijke lentebar voor hun buitenlandse reis te financieren! Neem al je vrienden en familie mee voor een lekkere drink! We zullen ook een kleine ceremonie organiseren rond ons 60 jaar bestaan van scouts Latem. Allen van harte welkom om deze bij te wonen!

4 mei

Vandaag verwachten we jullie van 14-17 uur aan Deurle bos (kruispunt van de Pontstraat en de Oude Vierschaarstraat) voor een bosspel.

11 mei

Vandaag is het alweer de laatste vergadering :(( maar dat betekent dat het kamp er bijna aan komt!!!! Wat we vandaag gaan doen is nog een verrassing. informatie over waar en wanneer volgt nog.

Takleiding
Guillaume Beersmans