't Boekske

Jonggivers

De zomervakantie is op z’n eind en dat betekent natuurlijk… EEN EPIC NIEUW SCOUTSJAAR WOEHOEEW! Wij staan alvast te springen om jullie leiding te geven! Omdat onze leidingsploeg helaas verkleind is, zijn wij genoodzaakt om de jonggidsen en jongverkenners samen te voegen. Jonggivers, wees allemaal maar massaaaal aanwezig op de vergaderingen want je gaat ze niet willen missen!! En laten we niet vergeten wat voor een geweldig weekend en kamp jullie te wachten staan! Het scoutskamp zal doorgaan begin juli 2024 dus houd deze periode zeker vrij!

Bij deze presenteren we jullie de leuke Jonggiverrleiders!

Heyyyy jonggivers, ik ben Alixe! Ook wel bekend als “goedhartig zeepaardje”. Ik zit op kot en studeer burgerlijk ingenieur architect in Gent. Na 12 jaar lid te zijn is dit m’n tweede jaar als leiding en m’n eerste jaar als hoofdleiding in de scouts. Naast de scouts ben ik ook vaak terug te vinden in de turnzaal. Mijn lievelingseten is nen goeie macaroni! Ik heb er al superrrr veel zin in. Tot snel!

Alixe D

Yoow mijn naam is Manu en dit is het tweede jaar dat ik leiding zal geven! Vorig jaar heb ik me enorm geamuseerd als leiding van de welpen en ik heb al veel zin om leiding te geven aan de jonggivers!

Ik studeer handelsingenieur aan de universiteit van Gent en ben een fanatieke voetbalsupporter. Je kan mij altijd vinden in de Ghelamco Arena om de Buffalo’s aan te moedigen (hopelijk zoals velen van jullie!). Ik heb er mega veel in gasten, hopelijk jullie ook! Ciaoooo!

Manu P

Dag beste jonggivers!! Na maanden afzien met loodzware nachten, liters Nalu en meerdere nieuwe schrijfknobbels op onze tere vingertjes van de lastige examenperiode, zijn we er weer!!!

Zet jullie schrap voor komende vergaderingen want ze beloven weer plezant te worden.

zaterdag 17 februari

Vandaag spelen we een mega leuk spel! Maak jullie klaar om tegen elkaar te strijden!

zaterdag 24 februari

Vandaag zullen we ons voorbereiden op het belangrijkste en leukste evenement van het jaar, namelijk GROEPSFEEST!!! Haal jullie inspiratie maar al naar boven en denk maar al eens na over hippe dansmoves.

PS: Deze avond organiseert de jin ook een ‘spaghetti-avond’! Kom genieten van lekkere, zelfgemaakte spaghetti op de Nark met al jullie vrienden en familie! Inschrijven hiervoor kan via de link die terug te vinden is op sociale media of mail.

Waar? De nark

zaterdag 2 maart

Wat we vandaag zullen doen is nog een verrassing… spannendddd!

zaterdag 9 maart

GROEPSFEEST wohoew!!! Nu kunnen we uitpakken bij alle ouders met de beste act dat jullie de laatste twee vergaderingen zullen hebben voorbereid! Jullie worden verwacht om 15u voor de generale repetitie en jullie blijven tot wanneer het optreden gedaan is. Daarna kunnen jullie gezellig blijven hangen en ribbetjes eten!

Wanneer? 15u tot na het optreden

De leden zullen het beste van zichzelf geven tijdens de optredens, waarna het eetfestijn en afsluitend feestje zullen volgen. Naar jaarlijkse gewoonte kan u weer kiezen tussen ribbetjes à volonté, een halve kip of een veggieburger! Alle gerechten worden geserveerd met groentjes, frietjes en sauzen.Wij kijken er alvast enorm naar uit en hopen u te mogen ontvangen vanaf 17:30! Scoutse Linker, de leiding

INSCHRIJVEN VIA:  https://shop.stamhoofd.be/groepsfeest-2024/

15 maart - 17 maart

JOEPIE! WEEKEND! Laten we met alle jonggivers eens 2 dagen samenleven en het suuppeeerr leuk maken! Iets om naar uit te kijken dus! Meer info vinden jullie in de mail omtrent de inschrijvingen voor het weekend die snel zal volgen.

zaterdag 23 maart

Vandaag is het lente opkuis! Hierbij dragen wij ons steentje bij om ons geliefde Latem proper te houden! We maken er ondertussen een leuke wandeling van tijdens deze gekende zwerfvuilactie! De verzamelplek voor onze groep wordt nog doorgegeven!

Waar? start: De Molen, einde: Gevaert Minne

zaterdag 30 maart

Wat we vandaag zullen doen is nog een verrassing… spannendddd!

Takleiding
Alixe Dessomviele