Vrijdag 2 februari: Schaatsen

Beste ouders & leden,

Het einde van de examenperiode van jullie leiding is eindelijk in zicht. Hoog tijd om er weer volledig in te vliegen! Aangezien veel van jullie leiding volgende week op de latten staat, kunnen we dit weekend niet beter starten dan met ons allen te gaan schaatsen.

We spreken nu vrijdag 2 februari af om 19u40 aan de Kristallijn in Gent. Breng allemaal gepast 6 euro en jullie handschoenen mee. Het is altijd handig om ook dikke kousen aan te hebben. Afsluiten doen we om 21u45.

PS: Hou zaterdag 3 maart vrij in jullie agenda: optredens van de leden, ribbetjes, kip, veggie, bijkletsen in de saloon,… kortom ons jaarlijks groepsfeest!

Stevige linker, De leidingsploeg