Spaghetti-avond

Na twee lange jaren van afwezigheid is het eindelijk zover: onze jaarlijkse spaghettiavond keert terug! We zijn verheugd om jullie allemaal uit te nodigen voor een gezellige avond vol heerlijk eten, warme gesprekken en onvergetelijke herinneringen. We nodigen jullie uit om samen te komen en te genieten van een smakelijke spaghetti bereid met liefde en zorg. Of je nu een liefhebber bent van traditionele spaghetti bolognese of liever kiest voor een vegetarische optie, er zal voor ieder wat wils zijn. De inschrijvingen lopen tot vrijdag 16 februari. De inschrijvingslink is onderaan terug te vinden. Let op: spoedig inschrijven is de boodschap want wanneer de maximale capaciteit bereikt is worden de inschrijvingen afgesloten.

De Jin kijkt er enorm naar uit om jullie allemaal weer te zien en samen te genieten van een gezellige avond.

Scoutse linker,

De Jin

- Wanneer? Zaterdag 24 februari vanaf 18uuur

-Waar?Ristorante de’ll arca (lees: de Nark)