Groepsfeest 2024

Het is weer zo ver! We zijn blij jullie te vertellen dat op zaterdag 9 maart ons jaarlijks groepsfeest zal doorgaan! Het feest gaat van start om 17u30 en zal doorgaan in de Oase (Constant Permekelaan 54). Het belooft zoals elk jaar weer een gezellige avond te worden onder leden, leiding, familie en vrienden!

De optredens van onze verschillende takken starten om 18u. Daarna volgt het eetfestijn om 19u20 met de mogelijkheid voor ribbetjes a volonté, een halve kip of een vegetarische burger. Inschrijven kan nog tot 5 maart via de volgende link:

De verschillende prijzen zijn de volgende:

Kinderen tot 14 jaar: 17 euro

Studenten tot 25 jaar: 19 euro

Volwassenen: 22 euro

We hopen dat jullie talrijk aanwezig kunnen zijn op deze gezellige en feestelijke avond, wij doen alvast ons best!

Tot binnenkort!