Kerstdorp 2023

Wemaken we jullie graag warm voor het kerstdorp van komende week aan het gemeentehuis! Naar goede gewoonte zijn de scouts ook dit jaar opnieuw van de partij, met onze befaamde braadworsten! Het is deze week dus geen vergadering, maar de leiding ziet jullie graag aan hun kraampje :)

Dit jaar willen we ook ons steentje bijdragen aan de ‘Warmste week’, waarbij we de winst zullen doneren aan ‘Liga Autisme Vlaanderen’. Het is een goed doel dat zich inzet voor kinderen die niet kunnen deelnemen aan reguliere jeugdwerking. Dit doen we omdat het thema dit jaar rond  “opgroeien zonder zorgen” draait, een essentiële hoeksteen van onze scouts filosofie.

Wanneer? Zaterdag 16.12: 17h - 21h30, ZoNdag 17.12: 15h30 - 19h

Waar? Kerstdorp Sint-martens-latem