Voorwoord maart 2018

Beste leden, ouders en sympathisanten,

We mogen zeggen dat de kerstboomverbranding een succes was dit jaar. Bedankt voor jullie warme opkomst. De jin heeft weer een mooi centje bijverdiend voor hun buitenlands kamp. Daarnaast begaven we ons allemaal op glad ijs net voor de krokusvakantie. Onze givers met elk een kapoentje in de hand, zorgde voor een fantastische avond.

De examens van de leiding zijn nu eindelijk gedaan en dat wil zeggen dat we er weer volop kunnen invliegen. We beginnen alvast met een knal, want groepsfeest staat weer voor de deur. Vergeet jullie zeker niet in te schrijven! Daarnaast staat in maart nog onze jaarlijkse lenteopkuis en financiële actie op het programma.

We wensen jullie allemaal een prettige lente vol liefde en avontuur.

Stevige linker,

Nathan en Hendrik