10 September: de langverwachte ONLINE inschrijvingen

Beste leden, Beste ouders

Nieuwe inschrijvinsprocedure?

We proberen als scouts steeds innovatief te zijn en mee te gaan met onze tijd. Daarom organiseren we vanaf dit jaar een online inschrijving. Vanaf zaterdag 10 September 2022 (9uur) kan je je inschrijven voor het nieuwe scoutsjaar. Dit verloopt in 2 stappen, afhankelijk van je leeftijd en in welke tak je zal zitten.

Hoe gaan de inschrijvingen te werk?

1. Je opent de link op onze website: ONDERAAN

2. Je start het proces met het aanmaken van een account, hetwelk ook de komende jaren gebruikt kan worden.

3. Je voegt een nieuw profiel toe voor elk kind.

4. Je schrijft in de desbetreffende tak je zoon/dochter in.

5. Voorinschrijving

6. Bevestiging

7. Definitieve inschrijving

Kapoenen - Kabouter - Welpen

Bestaand lid:

Door het nieuwe inschrijvingssysteem kom je na de voorinschrijving automatisch op een wachtlijst, waarna je sowieso zal toegelaten worden. Op zondag 11 September, zal je tussen 12-13 uur een mail krijgen, waarna je de inschrijving kan vervolledigen door middel van de betaling. Let op! De toestemming die je dan krijgt, is slechts 30 minuten geldig.

Nieuw lid:

Door het nieuwe inschrijvingssysteem kom je na de voorinschrijving automatisch op een wachtlijst. Op zondag 11 September, zal je tussen 15-16 uur een mail krijgen, waarna je de inschrijving kan vervolledigen door middel van de betaling. Let op! De toestemming die je dan krijgt, is slechts 30 minuten geldig.

Jonggivers - Givers - Jin

Bestaand lid:

Je kan je direct inschrijven en het inschrijvingsgeld betalen.

Nieuw lid

Je kan je direct inschrijven en het inschrijvingsgeld betalen.

Dit is een nieuw inschrijvingssysteem en we zijn er ons van bewust dat er zich enkele probleempjes kunnen vormen. Gelieve begrip te hebben voor mogelijke technische moeilijkheden.

We heten alle bestaand/nieuwe leden alvast welkom voor het komende scoutsjaar. Onze 28-koppige leidingsploeg kijkt er enorm naar uit! We kunnen alvast volgende data bekend maken:

1. Overgang: Zaterdag 24 september

2. Openingsbar: Zaterdag 1 Oktober om 17 uur