Overzicht / Nieuwsbericht

Recente berichten
Archief
Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief. Ouders en leden zijn automatisch ingeschreven.

Sponsoring Groepsfeest 2019

Beste ouders, leden en sympathisanten,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we dit jaar opnieuw ons fameus groepsfeest op zaterdag 16 maart 2019 in De Oase. Dit is een feest waar ouders, kinderen, vrienden en leiding samenkomen en genieten van een gezellige avond vol eten, optredens van de kinderen en amusement. Zet dit dus zeker en vast al in jullie agenda!

Groepsfeest heeft eerst en vooral als doel om een onvergetelijke avond te organiseren voor iedereen. Het dient echter ook om wat geld bij te verdienen om onze jaarlijkse werkingskosten te dekken. U kan ons hierbij helpen via sponsoring. Bent u geïnteresseerd om ons financieel te steunen en hiermee een handje te helpen, stuur dan een mail naar groepsfeest@scoutsengidsenlatem.be met hierin welk sponsorpakket u zou nemen, alsook het logo van uw zaak. U kan de sponsorpakketten terugvinden in bijlage. Alvast zeer wel bedankt voor uw steun!

Met vriendelijke scouts- en gidsengroeten,

De leiding van scouts Latem

Verantwoordelijke sponsoring: Melissa Hellemans (04 94 59 37 92)