Fakkeltocht

Beste ouders, leden, sympathisanten

Het is met veel enthousiasme en blijdschap dat we jullie aankondigen dat we dit jaar onze oude traditie van een jaarlijkse fakkeltocht/halloweentocht weer nieuw leven inblazen!

Op zaterdag 28 oktober nodigen we jullie allemaal uit aan de Nark om 18u30 om de wandeling in te zetten. U kan ter plaatse kiezen of u deelneemt aan de kortere wandeling van 4 km of de iets langere van 5 km, om wat langer het lichtpuntje in het duister te zijn.

De prijs voor leden bedraagt €4 per persoon, voor niet-leden is dit €6 (inclusief fakkel/lampion en warme chocomelk) en dient betaald te worden bij aanvang van de tocht.

Inschrijven kan tot en met zondag 22 oktober via volgend formulier:

Stevige linker,

De leidingsploeg