Groepsleiding 2023

Nu de start van het nieuwe schooljaar en het nieuwe scouts jaar echt wel voor de deur staan, stellen we jullie graag de groepsleiding voor het werkjaar 2023-2024 voor!! Dit jaar krijgt Artuur Cassiman versterking van jong, vrouwelijk geweld: Alixe Dessomviele en Janneke Meert. Beiden zijn ze zeer gedreven om de scouts verder uit te bouwen en in goede banen te leiden. Het focuspunt dit jaar? Aandacht voor kwalitatieve vergaderingen die draaien rond spelen en ontdekken.

Dit jaar is ook een zeer bijzonder jaar, want Scouts en Gidsen Were di - Bos en Leie zal 60 jaar bestaan! Doorheen het jaar zullen hierrond enkele kleine en minder kleine activiteiten georganiseerd worden, stay tuned ;)))

Beleef onze avonturen & kijk mee door onze ogen:
Volg de scouts Latem facebook- en instagrampagina
  • Facebook_Home_logo_old.svg
  • instagram-colourful-icon